W dniu 15.03.2010r ogłoszenie o przetargu nieograniczonym zamieszczono
w BZP pod numerem 71708-2010.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót w budynku szkoły na parterze (stołówka z wydawalnią), oraz w piwnicy (kuchnia wraz z zapleczem)
CPV zakres robót:
45110000-1 roboty rozbiórkowe
45400000-1 roboty budowlane, wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne
45331210-1 instalowanie wentylacji
45311200-2 instalacje elektryczne wewnętrzne
Pożądany termin realizacji zamówienia – 27 sierpnia 2010r.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy:
1. Spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj:
1/ prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
2/ posiadają wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości netto minimum 200 000 zł każda, a których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego;
3/ dysponują osobami które posiadają następujące uprawnienia bez ograniczeń: budowlane , sanitarne i elektryczne.
4/ posiadają opłaconą polisę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres nie krótszy niż czas obowiązywania umowy.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą w realizacji zamówienia w takiej części zamówienia dla której Wykonawca polega na jego wiedzy i doświadczeniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych dokumentów.
6. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
Spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 pkt.2 Ustawy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać i odebrać w sekretariacie siedziby Zamawiającego Gdynia, ul.Witomińska 25/27 na pisemne zamówienie za opłatą 150,00 zł dokonaną w kasie lub na konto: Zespół Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni Nordea Bank Polska nr:66 1440 1026 0000 0000 0034 0178 lub pobrać ze strony internetowej http://www.gdynia.pl/bip/jednostki
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są Panie mgr Krystyna Zdunek - dyrektor i mgr Maria Figiel - kierownik administracyjno-gospodarczy - tel.58 620-72-25.
Ofertę opisaną:
„Przetarg nieograniczony do 4 845 000 euro na Przebudowę i remont kuchni i stołówki szkolnej wraz z zapleczem w ZSS Nr 17 w Gdyni, ul.Witomińska 25/27.
Nie otwierać przed 29 marca 2010r godz 1100”
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - sekretariat do dnia 29 marca 2010r godz.1000 .
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie – cena oferty 100%.
Wymagane jest wadium w wysokości 7 000,00 zł.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.