Co nowego

Uczą, jak dobrze sprzedawać. Pipeline Summit #wGdyni

Wiceprezydent Gdyni ds. innowacji, Michał Guć podczas swojej prelekcji na Pipeline Summit, fot. Sylwester Ciszek

Wiceprezydent Gdyni ds. innowacji, Michał Guć podczas swojej prelekcji na Pipeline Summit, fot. Sylwester Ciszek

Co zrobić, żeby poprawić wyniki sprzedaży w swojej firmie, korzystając z rozwiązań sprawdzonych przez specjalistów? Jak trafić do klienta i sprawić, żeby z nami został? Wtorek to pierwszy dzień konferencji Pipeline Summit w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Kilkuset uczestników wzięło udział w inspirujących szkoleniach i wykładach.

Już po raz drugi PPNT gości Pipeline Summit – wyjątkową konferencję adresowaną do ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą lub prowadzą własne firmy i chcą postawić ważny krok naprzód. To dwa dni przepełnione praktyczną wiedzą od branżowych specjalistów, poruszającą najbardziej aktualne problemy i trendy w świecie sprzedaży, szczególnie online.

- To konferencja ważna dla lokalnych przedsiębiorców i firm, które działają w obszarze nowych technologii, sprzedaży przez internet, a wiemy doskonale, że dziś to coraz większy i bardzo rozwojowy sektor. To dobra okazja do dyskusji i zastanowienia się nad tym, jak w lepszy sposób kreować swoje produkty i poszerzać sprzedaż – mówi Michał Guć, wiceprezydent Gdyni do spraw innowacji, który wygłosił krótką prelekcję.



Jak wykorzystać markę w budowaniu sprzedaży, gdzie najczęściej są popełniane błędy przy reklamach na Facebooku, jak prowadzić kampanie z influencerami, e-mail marketing, strony internetowe i media społecznościowe – to tylko część z tematów, które poruszyli specjaliści podczas pierwszego dnia wydarzenia, przebiegającego pod głównym hasłem „pierwszych 10 sprzedaży”. Łącznie przez dwa dni uczestnicy będą mogli usłyszeć o około 50 oryginalnych pomysłach na prowadzenie sprzedaży w firmie.

- Rynek rozwija się w bardzo szybkim tempie, więc jeśli nie dostosujesz się dość szybko, to może cię wyprzedzić jeden z Twoich konkurentów. Coś w stylu zaczerpnięcia z Twojego pomysłu i wyprzedzenia jego realizacji – mówi o tematyce Pipeline Summit jego pomysłodawca, Mike Griffin. - Ogólnie uważam, że ludzie powinni bardziej stawiać na jakość, a nie na ilość. Chcemy szczególnie, żeby z tego wydarzenia skorzystali mali przedsiębiorcy z Gdyni i mogli się rozwinąć, ale i duże biznesy mogą znaleźć tu pomysły dla siebie – dodaje.

Prelegenci to zbiór kilkunastu fachowców, którzy przez lata zawodowej kariery z powodzeniem działali w znanych firmach z branży marketingu, PR i sprzedaży. Dziś są inspiracją dla początkujących przedsiębiorców.

- Przede wszystkim trzeba iść za swoimi marzeniami i planami, wyjść z tak zwanego „comfort zone”, być odważnym. Trzeba skupić się na tym, co się robi i robić to najlepiej, jak tylko się da - mówi Marko Djurić, jeden z prelegentów, a na co dzień dyrektor sprzedaży Coffee Desk. - Trzeba znaleźć odpowiedni balans w tych sprawach, ja na swoim przykładzie przekonałem się, że jednak oldschoolowy kontakt z klientem jest nadal bardzo ważny pomimo tego, że żyjemy w dwudziestym pierwszym wieku – zaznacza Djurić.

Pipeline Summit w tym roku jest organizowany po raz czwarty, z kolei drugi raz wydarzenie odbywa się w gdyńskim Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Współorganizatorem, obok miasta Gdynia i PPNT jest infoShare.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 17.04.2018 15:25
  • ikona

    Autor: Kamil Złoch (k.zloch@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 19.09.2019 15:59
  • ikonaZmodyfikował: Monika Kowalska
ikona

Zobacz także

Najnowsze