Co nowego

Morze blogerów nad morzem

Największe gwiazdy internetu dzieliły się swoim doświadczeniem, firmy zachęcały do współpracy, a blogerzy publikowali w sieci setki zdjęć. W weekend 23-24 lipca 2016 r. Gdynia zamieniła się w stolicę polskiej blogosfery. W ramach festiwalu See Bloggers w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym spotkało się 800 blogerów, vlogerów i osób, które tworzą w internecie. Wysłuchali oni wystąpień ponad 50 prelegentów - specjalistów z dziedzin marketingu, mediów i komunikacji.



See Bloggers to największy festiwal twórców internetowych w Polsce. Odbył się w Gdyni już po raz czwarty. Impreza gromadzi blogerów, vlogerów, twórców YouTube'a, influencerów i osób, które internet traktują z jednej strony jako miejsce wyrażania siebie, ale również sposób na życie i zarabianie. Jak robić to jeszcze lepiej podpowiadali im eksperci z zakresu marketingu, SEO, budowania własnej marki czy prawa.

Podczas tegorocznej edycji skupiliśmy jeszcze większą uwagę na twórcach internetowych działających nie tylko w strefie blogowej - mówi Jakub Zając, współorganizator See Bloggers. Media społecznościowe rozwijają się w niezwykłym tempie, dlatego na festiwalu pojawią się również wpływowi użytkownicy Snapchata, Instagrama czy YouTube.

Rozwój nowych mediów miał też swoje odbicie w 9. festiwalowych strefach tematycznych, którymi opiekowali się znani twórcy internetowi. Parenting, strefa kulinarna, video i design to tylko kilka z nich. Wiedzą z uczestnikami dzieliły się znakomite osobistości ze świata mediów, m.in. Bartosz Węglarczyk - dyrektor programowy Onet, polityk, samorządowiec i aktywista Robert Biedroń, blogerki Eliza Wydrych-Strzelecka (Fashionelka) i Joanna Pachla (wyrwanezkontekstu.pl), a także np. znakomici kucharze, a wśród nich Tomasz Jakubiak.

Organizatorzy zaplanowali dwa intensywne dni wypełnione spotkaniami, prelekcjami i integracją. See Bloggers to festiwal, który łączy, uczy jak postępować i zachowywać się w sieci, ale także jak w intermecie zarabiać. Aktywny networking, w jaki mogą się włączyć jego uczestnicy jest nieoceniony, a zebrane kontakty mogą zaowocować nawiązaniem nowych znajomości biznesowych - dodaje Jakub Zając.

See Bloggers 2016 - kolejka do recepcji / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - warsztaty fotograficzne / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - warsztaty biżuteryjne / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - warsztaty fotografowania wnętrz  / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - warsztaty fotografowania wnętrz  / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - główna sala / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - debata o sile video od lewej Magdalena Kuflińska, Włodek Markowicz, Bartosz Węglarczyk, Arletta Witt i Łukasz Grass / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - Łukasz Grass / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - Bartosz Węglarczyk / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - warsztaty kosmetyczne / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - pokój dla dzieci / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - pojedynek blogerów kulinarnych / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - Radek Pestka z blogerkami / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - wykład Elizy Wydrych Strzeleckiej (Fashionelka) o współpracy barterowej / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - warsztaty fotograficzne Portret doskonały / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 - od lewej Joanna Pachla, Robert Biedroń, Maciej Dąbrowski, Magdalena Kostyszyn i Magdalena Mikołajczyk / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 -  Robert Biedroń, Maciej Dąbrowski / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 -  ekran informujący o ilości postów na temat imprezy / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 to tysiące wykonanych selfie / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 przygotowania do wieczornej imprezy w stylu boho / fot. Dorota Nelke

See Bloggers 2016 i jeszcze jedno selfie / fot. Dorota Nelke

fot. Dorota Nelke

  • ikonaOpublikowano: 24.07.2016 00:00
  • ikona

    Autor: Michał Kowalski (2011)

ikona

Najnowsze