Co nowego

Kampania reklamowa Gdyni w TVN 24

Gdynia rozpoczęła 16 kwietnia 2007 r. na kanale TVN 24 nową kampanię reklamującą możliwości biznesowe Miasta. W ramach podpisanej z Miastem umowy Grupa TVN wyprodukowała i wyemituje dwa spoty reklamujące Gdynię.  Jeden o długości 8 sekund jako tzw. wskazanie sponsorskie - przed i po programie Bilans Dnia, a drugi  spot 30 sekundowy, którego emisja rozpocznie się  7 maja i potrwa do 24 maja, będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze odbywające się w Gdyni w dniach 23-24 maja.

W obydwu filmach Gdynię przedstawiono jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi.

Wskazanie sponsorskie zostanie wyemitowane w łącznej liczbie 140 emisji dwa razy dziennie od poniedziałku do piątku o godz. 16.00  i 23.00 a jego emisja potrwa do 17 maja.

Wybór telewizji TVN jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni, inwestorzy, profesjonaliści, którzy są głównymi odbiorcami stacji.

Miasto zaplanowało także reklamę z wykorzystaniem innej stacji telewizyjnej, a mianowicie ogólnopolskiej telewizji regionalnej. Na kanale TVP3 zaplanowano kilkudniową emisję spotu 30 sekundowego.

Na kampanię telewizyjną Miasto przeznaczyło 286 000 zł.

Zobacz spot - kliknij tutaj

ikona

Najnowsze