Gdynia rozpoczęła 16 kwietnia 2007 r. na kanale TVN 24 nową kampanię reklamującą możliwości biznesowe Miasta. W ramach podpisanej z Miastem umowy Grupa TVN wyprodukowała i wyemituje dwa spoty reklamujące Gdynię. Jeden o długości 8 sekund jako tzw. wskazanie sponsorskie - przed i po programie Bilans Dnia, a drugi spot 30 sekundowy, którego emisja rozpocznie się 7 maja i potrwa do 24 maja, będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze odbywające się w Gdyni w dniach 23-24 maja. W obydwu filmach Gdynię przedstawiono jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi. Wskazanie sponsorskie zostanie wyemitowane w łącznej liczbie 140 emisji dwa razy dziennie od poniedziałku do piątku o godz. 16.00 i 23.00 a jego emisja potrwa do 17 maja. Wybór telewizji TVN jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni, inwestorzy, profesjonaliści, którzy są głównymi odbiorcami stacji.Miasto zaplanowało także reklamę z wykorzystaniem innej stacji telewizyjnej, a mianowicie ogólnopolskiej telewizji regionalnej. Na kanale TVP3 zaplanowano kilkudniową emisję spotu 30 sekundowego. Na kampanię telewizyjną Miasto przeznaczyło 286 000 zł. Zobacz spot - kliknij tutaj Opublikowano: 16.04.2007 00:00 Autor: Dorota Nelke (11@gdynia.pl)