Co nowego

II edycja projektu "Gdyński Kupiec" rozpoczęta

II edycja Projektu W poniedziałek 2 marca 2015 r. ruszyła II edycja Projektu „Gdyński Kupiec", skierowanego do osób zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.  Miejsce to, ze swoją przeszłością, położeniem i wyjątkową architekturą, staje się obecnie atrakcyjną lokalizacją dla własnej firmy. 
 
Projekt „Gdyński Kupiec" ma na celu wspieranie przedsiębiorczości lokalnej i przeciwdziałanie negatywnym tendencjom gospodarczym, poprzez zachęcenie do samorealizacji na rynku pracy, zwiększenie aktywności zawodowej osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo.
 
Uczestnicy w ramach realizacji projektu przed założeniem działalności gospodarczej będą mogli skorzystać ze środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej z Funduszu Pracy będących w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni lub w wypadku osób niepełnosprawnych, wnioskować o środki z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będących w dyspozycji Prezydenta Miasta Gdyni, a realizowane przez Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Ponadto, uczestnicy zakwalifikowani do projektu „Gdyński Kupiec" otrzymają możliwość najmu pawilonu na terenie ZMHT oraz voucher stanowiący równowartość rocznego najmu pawilonu bez uwzględnienia  kosztów eksploatacji, kosztów zarządzania oraz indywidualnych kosztów zużycia mediów. Przystępujący do projektu uczestnicy skorzystają  z pakietu bezpłatnych szkoleń z zakresu przedsiębiorczości oraz spotkań z doradcą zawodowym.
 
W ramach II edycji projektu przewidziano również specjalistyczne bezpłatne szkolenia dla czynnych kupców z gdyńskiej hali targowej, mające na celu nabycie umiejętności efektywnej reklamy oraz sprzedaży produktu bądź usługi. Tematyka szkoleń obejmuje następujące zagadnienia:

1. Jak stworzyć sklep, który pokochają klienci
2. Marketing i wizualna identyfikacja firmy
3. Profesjonalna obsługa klienta
4. e-marketing - skuteczne dotarcie do klienta
5. Trendy modowe w firmie - jak być konkurencyjnym
 
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu dla aktywnych kupców jest wypełnienie i dostarczenie w terminie od 2 marca 2015r. do 2 kwietnia 2015r. formularza zgłoszeniowego bądź w siedzibie organizatora tj. Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia od poniedziałku do piątku w godz.8.00-16.00.
 
II edycja projektu „Gdyński Kupiec" zrealizowana zostanie w trzech etapach i trwać będzie  do 28 kwietnia 2015r. Rekrutacja przyszłych kupców - uczestników projektu składa się z trzech etapów.
 
Etap I obejmuje cztery punkty:
1. Nabór formularzy zgłoszeniowych w okresie od 2 marca 2015r. do 2 kwietnia 2015r.
2. Ocenę formalną i merytoryczną formularza w terminie trzech dni od daty złożenia. 
3. Test i rozmowę z doradcami w okresie trzech dni od daty zakwalifikowania.
 
Etap II odbędzie się w terminie od 7 kwietnia do 12 kwietnia 2015r. -  zakwalifikowani uczestnicy biorą udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu przedsiębiorczości.
 
W etapie III  uczestnicy składają w nieprzekraczalnym terminie do 24 kwietnia 2015r. gotowe biznesplany, których prezentacja odbędzie się  w terminie od 27 kwietnia do 28 kwietnia 2015 r.
 
Ostateczne ogłoszenie listy laureatów II edycji Projektu „Gdyński Kupiec" zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl do dnia 29 kwietnia 2015r. 

  • ikonaOpublikowano: 03.03.2015 00:00
  • ikona

    Autor: Michał Kowalski (2011)

ikona

Najnowsze