Co nowego

I etap konkursu „Gdyński Biznesplan” 2016 za nami

Wyjątkowe, zaskakujące, niespotykane tak można opisać projekty zgłoszone do czternastej edycji konkursu „Gdyński Biznesplan 2016". Wśród nich znalazły się prawdziwe perełki jak pomysł na otwarcie cukierni z ciastkami i tortami wytwarzanymi w technologii 3D czy innowacyjne ubranka dla dzieci chorych na atopowe zapalenie skóry. Teraz przed uczestnikami II etap konkursu, czyli przygotowywanie biznesplanów. Termin składania upływa 31 marca 2016 r.

W tegorocznej edycji „Gdyńskiego Biznesplanu" można było składać projekty w trzech kategoriach:
- innowacyjne rozwiązania i technologie - dedykowana innowacyjnym projektom, które będą mogły rozwijać się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia, w oparciu o posiadaną przez PPNT infrastrukturę,
- przedsiębiorczy student - wspierająca kształtowanie postaw aktywnych i przedsiębiorczych, dedykowana czynnym studentom i wspierająca ich projekty biznesowe rokujące powodzenie na rynku,
- open - dedykowana wszystkim pozostałym osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu bądź rozszerzeniem już istniejącej firmy.

Zmieniona formuła konkursu przyciągnęła większe zainteresowanie. Wpłynęło 506 zgłoszeń, czyli o ponad 30 więcej niż w ubiegłym roku. Mamy 469 pomysłów biznesowych, co z nich wyjdzie okaże się niebawem. W tej chwili trwa drugi etap naszego konkursu. Są to szkolenia i pisanie biznesplanów. Do 31 marca jest czas na ich złożenie i wówczas dokonamy ich oceny, podsumujemy konkurs oraz zobaczymy ile osób doprowadziło swoje pomysły do końca - tłumaczy Anna Berg z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

Warto wspomnieć, że „Gdyński Biznesplan" przyciąga osoby w różnym wieku. W tym roku najmłodszym uczestnikiem jest 18-latek, zaś najstarszym 71-latek. Ogółem zaś z Gdyni swój udział w projekcie zgłosiło aż 266 osób, czyli ponad połowa zgłoszonych.

  • ikonaOpublikowano: 16.02.2016 00:00
  • ikona

    Autor: Michał Kowalski (2011)

ikona

Najnowsze