Gdynia - otwarte miasto - dla otwartych ludzi. To hasło rozpoczętej w czwartek 6 maja najnowszej kampanii promocyjnej, organizowanej przez gdyński samorząd wspólnie z partnerami gospodarczymi. Pierwszą z tego cyklu kampanię - pod hasłem 'Gdy inwestujesz... Gdynia' ogłosiliśmy w 2000 r. i trwała ona do końca 2001 r. Kolejna pod hasłem 'Gdynia jest lepsza' trwała w 2002 i 2003 r. Aktualna kampania 'Gdynia - otwarte miasto dla otwartych ludzi', to oczywista kontynuacja poprzednich. Ma ona na celu przyciągnąć do Gdyni ludzi przedsiębiorczych, pracowitych, o otwartych umysłach i szerokich horyzontach, odważnych i ambitnych, którym Gdynia oferuje wszystko co konieczne, by z sukcesem zrealizowali swoje pomysły, marzenia i plany. Graficzny projekt kampanii opracowała warszawska agencja reklamowa Va Strategic Communications. Działania reklamowe zaplanowane w 2004 roku. Reklama zewnętrzna: - na nośnikach firmy AMS 300 sztuk billboardów 250 sztuk citylightów w ośmiu największych ośrodkach miejskich Polski: Warszawa (122), Kraków (84), Łodź (27), Poznań (57), Wrocław( 68). Trójmiasto (38), Śląsk (107), Szczecin (32) w okresie 1-31 maja - reklama na środkach gdyńskiej komunikacji miejskiej, 4 pojazdy typu Volvo w okresie 1 maja 2004 -30 kwietnia 2005 r. Prasa: 8 stronicowy dodatek do stołecznego i trójmiejskiego wydania gazety wyborczej w nakładzie 117 tys. egz., ukaże się we wrześniu br. Zaplanowano artykuły na temat możliwości inwestycyjnych Gdyni i kolorową reklamę miasta określonego formatu w następujących tytułach: - Puls Biznesu - Biznes Warszawski - Biznes Trójmiejski - Estate News - Businessmann Magazine - Kaleidoscope - Gazeta Wyborcza Wydawnictwa: - ulotki o treści gospodarczej (nakład 5 tys.) - informatory o treści gospodarczej (nakład 3 tys.) - prezentacja multimedialna z ofertą inwestycyjną (nakład 1000) Internet: Na stronie www.gdynia.pl umieszczono specjalny serwis poświęcony kampanii. Serwis będzie stale aktualizowany. Dodatkowo zaplanowano reklamę w portalu onet.pl Organizacja konferencji: - konferencje prasowe - IV Międzynarodowe Forum Inwestycyjne w Gdyni, 23-24 września Budżet kampanii: Całkowity koszt kampanii wynosi 210.000 zł, z czego z budżetu miasta przeznaczono 35.000 zł. Wszystkie pozostałe zadania realizowane w ramach kampanii są finansowane ze środków partnerów kampanii. Podejmując zobowiązania finansowe wobec zleceniobiorców poszczególnych zamówień wynegocjowano atrakcyjne ceny na poszczególne zadania. Przykładowo wartość samej kampanii outdoorowej i działań medialnych wg cen rynkowych wyniosłaby 450.000 zł Partnerzy kampanii ALLCON BAŁTYCKI TERMINAL KONTENEROWY C.HARTWIG CHIŃSKO-POLSKIE TOWARZYSTWO OKRĘTOWE DALMOR oraz WTC GDYNIA NORDEA BANK POLSKA POLKOMTEL ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDYNIA Miasto dla otwartych - artykuł z Dziennika Bałtyckiego Opublikowano: 06.05.2004 00:00 Autor: dnelke