Co nowego

Gdynia - otwarte miasto - dla otwartych ludzi

golfGdynia - otwarte miasto - dla otwartych ludzi. To hasło rozpoczętej w czwartek 6 maja najnowszej kampanii promocyjnej, organizowanej przez gdyński samorząd wspólnie z partnerami gospodarczymi.

Pierwszą z tego cyklu kampanię - pod hasłem 'Gdy inwestujesz... Gdynia' ogłosiliśmy w 2000 r. i trwała ona do końca 2001 r. Kolejna pod hasłem 'Gdynia jest lepsza' trwała w 2002 i 2003 r. Aktualna kampania 'Gdynia - otwarte miasto dla otwartych ludzi', to oczywista kontynuacja poprzednich. Ma ona na celu przyciągnąć do Gdyni ludzi przedsiębiorczych, pracowitych, o otwartych umysłach i szerokich horyzontach, odważnych i ambitnych, którym Gdynia oferuje wszystko co konieczne, by z sukcesem zrealizowali swoje pomysły, marzenia i plany. Graficzny projekt kampanii opracowała warszawska agencja reklamowa Va Strategic Communications.

Działania reklamowe zaplanowane w 2004 roku.

  • Reklama zewnętrzna:
    - na nośnikach firmy AMS
    300 sztuk billboardów
    250 sztuk citylightów
    w ośmiu największych ośrodkach miejskich Polski: Warszawa (122), Kraków (84), Łodź (27), Poznań (57), Wrocław( 68). Trójmiasto (38), Śląsk (107), Szczecin (32) w okresie 1-31 maja
    - reklama na środkach gdyńskiej komunikacji miejskiej,
    4 pojazdy typu Volvo w okresie 1 maja 2004 -30 kwietnia 2005 r.
  • Prasa:
    8 stronicowy dodatek do stołecznego i trójmiejskiego wydania gazety wyborczej w nakładzie 117 tys. egz., ukaże się we wrześniu br.
    Zaplanowano artykuły na temat możliwości inwestycyjnych Gdyni i kolorową reklamę miasta określonego formatu w następujących tytułach:
    - Puls Biznesu
    - Biznes Warszawski
    - Biznes Trójmiejski
    - Estate News
    - Businessmann Magazine
    - Kaleidoscope
    - Gazeta Wyborcza
  • Wydawnictwa:
    - ulotki o treści gospodarczej (nakład 5 tys.)
    - informatory o treści gospodarczej (nakład 3 tys.)
    - prezentacja multimedialna z ofertą inwestycyjną (nakład 1000)
  • Internet:
    Na stronie www.gdynia.pl umieszczono specjalny serwis poświęcony kampanii. Serwis będzie stale aktualizowany. Dodatkowo zaplanowano reklamę w portalu onet.pl
  • Organizacja konferencji:
    - konferencje prasowe
    - IV Międzynarodowe Forum Inwestycyjne w Gdyni, 23-24 września

    Budżet kampanii:
    Całkowity koszt kampanii wynosi 210.000 zł, z czego z budżetu miasta przeznaczono 35.000 zł. Wszystkie pozostałe zadania realizowane w ramach kampanii są finansowane ze środków partnerów kampanii. Podejmując zobowiązania finansowe wobec zleceniobiorców poszczególnych zamówień wynegocjowano atrakcyjne ceny na poszczególne zadania. Przykładowo wartość samej kampanii outdoorowej i działań medialnych wg cen rynkowych wyniosłaby 450.000 zł

    Partnerzy kampanii
  • ALLCON
  • BAŁTYCKI TERMINAL KONTENEROWY
  • C.HARTWIG
  • CHIŃSKO-POLSKIE TOWARZYSTWO OKRĘTOWE
  • DALMOR oraz WTC GDYNIA
  • NORDEA BANK POLSKA
  • POLKOMTEL
  • ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDYNIA

    Miasto dla otwartych - artykuł z Dziennika Bałtyckiego
    • ikonaOpublikowano: 06.05.2004 00:00
    • ikona

      Autor: dnelke

    ikona

    Najnowsze