Co nowego

Gdynia oczaruje Francuzów

Nie tylko silna oferta biznesowa, ale i promocja miasta – taki jest cel Gdyni podczas rozpoczynających się jutro w Cannes jednych z największych na świecie targów nieruchomości - MIPIM 2017. Dzięki specjalnemu spotowi „City of the Future” pokazywanemu w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na francuskiej riwierze, o walorach naszego miasta dowiedzą się dziesiątki tysięcy osób odwiedzających Cannes w tym czasie.

Podczas trwania imprezy, od 14 do 17 marca na telebimie umieszczonym na hotelu Carlton, usytuowanym w sąsiedztwie słynnego Pałacu Festiwalowego w Cannes, prezentowany będzie 15 sekundowy spot pokazujący nie tylko turystyczne, ale gospodarcze walory Gdyni. Nasze miasto zaprezentuje się w ten sposób jako jedyne z Polski, w dodatku w międzynarodowym towarzystwie. Obok naszego klipu wyemitowane zostaną materiały Katalonii, Dubaju, Istambułu, regionu West Yorkshire oraz z Niemiec, Luksemburga, Holandii i Abu Zabi. W sumie gdyński klip wyświetlany będzie ośmiokrotnie w ciągu każdej godziny. Całość prezentuje się tak:

  • ikonaOpublikowano: 13.03.2017 17:00
  • ikona

    Autor: Sebastian Drausal, Gdyńskie Centrum Kontaktu (s.drausal@gdynia.pl)

ikona

Zobacz także

Najnowsze