Co nowego

Gdynia na targach turystycznych w Göteborgu

golfPromocja Gdyni na rynku skandynawskim

W Göteborgu (Szwecja) rozpoczęły się największe na rynku skandynawskim targi turystyczne - Swedish International Travel & Tourism Trade Fair - TUR 2004. Prezentuje się na nich 1.800 wystawców z 92 krajów m.in.: z Polski, Estonii, Litwy, Dani, Szwecji, Luxemburga, Belgii, Irlandii, Islandii, Francji, Węgier, Niemiec, Holandii, Włoch, Monako, USA, Brazylii, Kenii, Etiopii.

Gdynia prezentowana jest i promowana przez pracownika Miejskiej Informacji Turystycznej na Stoisku Regionalnym Województwa Pomorskiego (o powierzchni 24 m2) w ramach Stoiska Narodowego (o powierzchni 230 m2) zorganizowanego przez Polską Organizację Turystyczną. Obok Gdyni nasz region promuje Miasto Gdańsk i Stowarzyszenie Turystyczne Sopot.

Gdyńskie stoisko cieszy się zainteresowaniem. Odwiedza je wiele osób; w pierwszym dniu targów m.in.: Radca Handlowy przy Ambasadzie RP w Sztokholmie - p. G. Gawin, dr Adam Zaborowski - wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, szwedzcy touroperatorzy, przedstawiciele branży hotelarskiej i firm przewozowych. Osoby odwiedzające stoisko są pod wrażeniem jednolitości gdyńskich materiałów promocyjnych (dostępne są na stoisku foldery, ulotki, mapki w języku angielskim i szwedzkim) oraz wizerunku Gdyni na poszczególnych targach i imprezach promocyjnych (jednolita szata graficzna, logo miasta, kolorystyka itp.) Spodziewane jest zwiększone zainteresowanie Gdynią oraz Trójmiastem podczas dni otwartych dla publiczności, gdyż Szwedzi chętnie spędzają wakacje nad polskim wybrzeżem. Pierwsze dwa dni targów (25-26.03) to tzw. 'dni branżowe', a pozostałe 2 dni (27-28.03) to dni otwarte dla publiczności. Spodziewanych jest ok. 50.000 odwiedzających

Targom towarzyszą seminaria, wykłady, pokazy, konkursy, degustacje.

  • ikonaOpublikowano: 26.03.2004 00:00
  • ikona

    Autor: dnelke

ikona

Najnowsze