Co nowego

Duże zmiany w centrum. Trwa rozbudowa skrzyżowania

Wizualizacja przebudowanego skrzyżowania ulic 10 Lutego, Dworcowej i Podjazd

Wizualizacja przebudowanego skrzyżowania ulic 10 Lutego, Dworcowej i Podjazd

21.07.2017 r.

Aktualizacja 15.05.2018

W związku z przywróceniem wszystkich relacji przejazdu przez przebudowane skrzyżowanie ulic: Podjazd, Dworcowej i 10 Lutego w Gdyni:
  • od środy, 16 maja 2018 r., przywrócone zostają stałe trasy linii dziennych, z wyjątkiem tras linii 105, 109 i 125;
  • od nocy ze środy na czwartek, z 16 na 17 maja 2018 r., przywrócone zostają stałe trasy linii nocnych.
Tym samym:

na ul. Dworcową i na przystanki Gdynia Dworzec Gł. PKP - Dworcowa 02 / 04 wracają autobusy linii: 4F, 102, 103, 137, 140, 147, 150, 160, 172, 182, 190 i 204;

na ul. Dworcową wracają także trolejbusy linii 21 i 29 oraz autobusy linii nocnych: N10, N20, N30 i N40. Z uwagi na to, że linie te mają przystanki na pobliskiej pętli Gdynia Dworzec Gł. PKP, nie obowiązuje dla nich przystanek przy ul. Dworcowej;

przywrócone zostają również stałe trasy linii 102 i 204 w centrum Gdyni w kursach w kierunku pl. Kaszubskiego i osiedla Norwida – midibusy z ul. Podjazd skręcać będą w ul. Dworcową, aby objąć trasą przystanki Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 01 / 03.

Niezmienione pozostają trasy linii 105, 109 i 125 w kursach od strony śródmieścia w kierunku Mechelinek, Babich Dołów i Pogórza Dolnego:

od przystanku Armii Krajowej 03 do przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Morska 02 autobusy tych linii będą nadal kursować ulicami: Władysława IV, 10 Lutego, Podjazd i Morską, z zatrzymywaniem na przystanku 3 Maja 02 przy ul. 10 Lutego.

Trasy te będą obowiązywać na stałe.

Za pozostawieniem na stałe „remontowych” tras tych linii opowiedziała się większość pasażerów z nich korzystających – zainteresowanych szybszym przejazdem z Redłowa, Węzła Franciszki Cegielskiej i Śródmieścia do ul. Morskiej oraz na Obłuże, Pogórze Dolne, Babie Doły i do gminy Kosakowo. Badania preferencji pasażerów w tym zakresie zostały przeprowadzone w październiku 2017 r.

Od 16 maja 2018 r. zmieniona zostaje również trasa linii 282.

W kursach do Węzła F. Cegielskiej, od przystanku Węzeł Ofiar Grudnia ’70 01 do przystanku Armii Krajowej 04 autobusy tej linii kursować będą ulicami: Janka Wiśniewskiego, pl. Konstytucji, Dworcową, 10 Lutego i Władysława IV, z zatrzymywaniem na przystankach:
  • Gdynia Dworzec Gł. PKP - Dworcowa 04 przy ul. Dworcowej;
  • 3 Maja 01 przy ul. 10 Lutego,
(z pominięciem przystanków: Gdynia Dworzec Gł. PKP 03 oraz Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 01).

Aktualizacja 11.05.2018

Wkraczamy w kolejny etap prac przy ważnej przebudowie skrzyżowania ulic 10 Lutego, Podjazd i Dworcowej w Gdyni. Już od niedzieli zostaną wprowadzone zmiany w organizacji ruchu – kierowcy będą mogli już niemal w pełni korzystać z przebudowanego węzła, pojedyncze zamknięcia niektórych pasów będą natomiast występowały ze względu na prace przy murze oporowym i budowie kładki.

Coraz bliżej końca jest już ważna dla układu drogowego miasta przebudowa skrzyżowania ulic 10 Lutego, Dworcowej i Podjazd. Na miejscu przygotowano do użytku między innymi nową nawierzchnię jezdni, oznakowanie i nową sygnalizację świetlną oraz część chodników. Ekipa budowlana w zasadzie zakończyła już kolejny „etap” prac, przez co kierowcy od najbliższej niedzieli skorzystają ze zmienionej organizacji ruchu i będą mogli korzystać z części drogowej inwestycji.

- W niedzielę planujemy zmianę organizacji ruchu w rejonie skrzyżowania – informuje Agata Grzegorczyk, rzecznik prasowy Urzędu Miasta. - Będziemy już jeździć praktycznie „po nowemu” w rejonie całego węzła, będą jeszcze toczyć się między innymi prace przy murze oporowym – dodaje.

Kierowcy będą mogli korzystać z przebudowanego układu skrzyżowania 10 Lutego, Podjazd i Dworcowej, fot. Kamil Złoch

Co konkretnie zmieni się w organizacji ruchu przebudowywanego skrzyżowania? Jak informuje gdyński Zarząd Dróg i Zieleni, 13 maja (niedziela), już od godziny 6:00, na ulicy Dworcowej zostanie przywrócony ruch dwukierunkowy – to dobra wiadomość i ułatwienie szczególnie dla kierowców poruszających się od strony 10 Lutego, tak samo jako uruchomienie sygnalizacji świetlnej na całym skrzyżowaniu oraz na łącznicach zjazdowych z ulicy Morskiej i ulicy Śląskiej. Dzięki temu przejazd w tym miejscu powinien być bezpieczniejszy.

Trzeba jeszcze spodziewać się zamknięć pojedynczych pasów ruchu na ulicy Dworcowej oraz na ulicy 10 Lutego, aż do czasu zakończenia robót. Przed wykonawcą pozostaje jeszcze na przykład budowa kładki dla rowerów przebiegającej wzdłuż torów kolejowych, dzięki której będzie można przejechać z ulicy Dworcowej (od strony Dworca SKM) do Alei 17 Grudnia. Właśnie przy tej konstrukcji niezbędne są prace przy murze oporowym.

Przypomnijmy, że w ramach inwestycji w rejonie skrzyżowania ulic 10 Lutego, Podjazd i Dworcowej zostanie wykonana nie tylko przebudowa geometrii skrzyżowania i nowa nawierzchnia, ale przebudowy doczekała się także cała sieć uzbrojenia, która występuje w tym rejonie - sieć wodociągowa, gazowa, telefoniczna, trolejbusowa, kanalizacja deszczowa i sanitarna oraz kanalizacja techniczne.

Przebudową newralgicznego skrzyżowania w centrum Gdyni zajmuje się firma MTM.

____________________________________________________________________________________________________

Aktualizacja 19.09.2017

W nocy z dnia 20 na 21 września (środa/czwartek) nastąpi zmiana organizacji ruchu na ul. Podjazd. Ruch prowadzony będzie tam dwoma jezdniami. Każda z jezdni będzie zawężona do jednego pasa. Jedyną zmianą wprowadzoną w obowiązującej tymczasowej organizacji ruchu na drogach objazdowych tj. na ulicach Wójta Radtkego, Władysława IV, 3 Maja, Dworcowej i 10 Lutego będzie dopuszczenie jazdy ul. 10 Lutego na wprost przez skrzyżowanie z ul. 3 Maja w kierunku ul. Podjazd dwoma pasami ruchu. Ruch pieszy na ul. Podjazd będzie odbywał się bez zmian-chodnik przebiegający po stronie al. 17 Grudnia pozostanie zamknięty.

____________________________________________________________________________________________________

Aktualizacja 25.08.2017

W poniedziałek 28 sierpnia o godzinie 5:00 nastąpi zmiana organizacji ruchu na ul. Janka Wiśniewskiego, polegająca na wprowadzeniu BUS pas w kierunku centrum na odcinku od wiaduktu kolejowego na wysokości przystanku SKM Gdynia Stocznia do pl. Konstytucji. Z istniejącej jezdni ul. Janka Wiśniewskiego zostaną wydzielone 3 pasy ruchu z czego środkowy zostanie przeznaczony dla pojazdów komunikacji miejskiej. Zmiana ma na celu usprawnienie ruchu komunikacji zbiorowej podczas przebudowy skrzyżowania ul. Dworcowej, 10-go Lutego i podjazd.

____________________________________________________________________________________________________

Aktualizacja 22.08.2017

Trwa przebudowa skrzyżowania ulic Podjazd – Dworcowa – 10 Lutego. W czwartek 24 sierpnia o godz. 5:00 nastąpi zmiana organizacji ruchu w tym rejonie. nastąpi zmiana organizacji ruchu w tym rejonie. Zmotoryzowani poruszać się będą po dotychczas remontowanym odcinku ulicy Podjazd, a drogowcy przeniosą się na sąsiednią jezdnię. Drugi etap prac potrwa około miesiąca.

Przez miesiąc drogowcy remontowali dwa pasy ruchu w kierunku centrum oraz przebudowali instalacje podziemne na tym odcinku.

Wiadomo już, że zmiany w organizacji ruchu dotyczyć będą jedynie ulicy Podjazd. Nowa organizacja ruchu wprowadzona na drogach objazdowych, tj. na ulicach Wójta Radtkego, Władysława IV, 3 Maja, Dworcowej i 10 Lutego, nie ulegnie zmianie. Nadal ograniczeniom podlegać będzie ruch ciężarowy w centrum miasta.

Ruch pieszy na ul. Podjazd będzie odbywać się bez zmian – chodnik przebiegający po stronie al. 17 Grudnia pozostanie zamknięty.

Zmiany związane są nie tylko z przebudową geometrii skrzyżowania i wykonaniem nowej nawierzchni, ale także z przebudową skomplikowanej sieci uzbrojenia, która występuje w tym rejonie. Mowa tu o sieci wodociągowej, gazowej, telefonicznej, trolejbusowej, a także kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz kanalizacji technicznej.

____________________________________________________________________________________________________

25 lipca ruszyła długo wyczekiwana przebudowa jednego z najbardziej newralgicznych skrzyżowań w centrum Gdyni: ulic 10 Lutego – Dworcowej – Podjazd. Dla zmotoryzowanych, ale i pasażerów komunikacji miejskiej, oznacza to bardzo duże zmiany. Rozbudowa wiąże się z wprowadzeniem zmian w organizacji ruchu nie tylko na przebudowywanym splocie dróg. Obejmują one także takie ulice, jak Wójta Radtkego, 3 Maja czy Władysława IV. Ograniczeniom podlega również ruch ciężarowy w centrum miasta.


Wykonawcą prac jest firma MTM, która w pierwszej kolejności zajmie się przebudową ulicy Podjazd. 25 lipca z ruchu wyłączona została jezdnia w kierunku ul. 10 Lutego. Na czas  pierwszego etapu robót druga jezdnia będzie dwukierunkowa (po jednym pasie w każdą stronę). W analogiczny sposób zostanie w tym miejscu zorganizowany ruch w czasie drugiego etapu. Pierwsze dwa etapy przebudowy potrwają po 30 dni każdy. Zawężona została również ulica Dworcowa, a ruch po niej na odcinku od ulicy 10 Lutego do ul. Starowiejskiej odbywa się tylko w jednym kierunku – do ul. Starowiejskiej.

 
Zamknięcia związane są nie tylko z przebudową geometrii skrzyżowania i wykonaniem nowej nawierzchni, ale także z przebudową skomplikowanej sieci uzbrojenia, która występuje w tym rejonie. Mowa tu o sieci wodociągowej, gazowej, telefonicznej, trolejbusowej, a także kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz kanalizacji technicznej.

 
Wszyscy mieszkańcy Gdyni poruszający się w okolicach skrzyżowania będą musieli przygotować się na duże zmiany w organizacji ruchu. Aby usprawnić komunikację autobusową i zapewnić objazdy, na ulicy Wójta Radtkego wydzielone zostały dwa odcinki buspasów, a na ulicy Władysława IV zorganizowano autobusowy kontrapas w przeciwną stronę do standardowego kierunku jazdy (na odcinku od ul. Wójta Radtkego do 10 Lutego). Wszystkich użytkowników dróg prosimy o stosowanie się do zmienionej na czas przebudowy organizacji ruchu.

 
W związku z przebudową wprowadzone zostały również ograniczenia ruchu dla samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 tony). Nie maja one możliwości poruszania się po ulicy Podjazd. W związku z tym ich kierowcy muszą korzystać z objazdów prowadzących do Śródmieścia, m.in. ulicami Janka Wiśniewskiego, Polską i Chrzanowskiego oraz przez węzeł św. Maksymiliana i ulicą Władysława IV.
 

Szczegółowe zmiany w organizacji ruchu:

 
ul. Podjazd:
  • ruch dwukierunkowy prowadzony jest  jedną jezdnią po jednym pasie ruchu w każdą stronę,
  • obowiązuje  zakaz wjazdu samochodów ciężarowych (>3,5t).
 
ul. Dworcowa:
  • na odcinku od ul. 10 Lutego do ul. Starowiejskiej obowiązuje  ruch jednokierunkowy prowadzony jednym pasem w kierunku Placu Konstytucji,
  • objazd w kierunku ul. 10 Lutego i ul. Podjazd wyznaczony jest  ulicami Wójta Radtkego i 3 Maja.
 
ul. 3 Maja:
  • ruch w kierunku ul. 10 Lutego prowadzony jest trzema pasami od skrzyżowania z ul. Starowiejską,
  • na chodniku przebiegającym po stronie numerów parzystych, pomiędzy skrzyżowaniami z ulicami Starowiejską i 10 Lutego, wyznaczona  została droga dla pieszych i rowerów (rowery nie mogą  poruszać się tam jezdnią),
  • z lewej strony na odcinku od skrzyżowania z ul. Zgoda do skrzyżowania z ul. 10 Lutego obowiązuje zakaz zatrzymywania.

ul. Władysława IV

  • na odcinku od skrzyżowania z ul. 10 Lutego do skrzyżowania z ul. Wójta Radtkego został wprowadzony zakaz zatrzymywania po stronie numerów parzystych (lewa strona jezdni).
  • na odcinku od skrzyżowania z ul. 10 Lutego do skrzyżowania z ul. Wójta Radtkego ruch w kierunku ul. Jana z Kolna prowadzony jest  dwoma pasami,
  • na odcinku od skrzyżowania z ul. Wójta Radtkego do skrzyżowania z ul. 10 Lutego został wydzielony pas ruchu tylko dla autobusów- autobusy poruszają się tam pod prąd w kierunku ul. 10 Lutego.
 
ul. Wójta Radtkego:
  • został wydzielony pas ruchu tylko dla autobusów od Placu Konstytucji do przystanków ZKM „Gdynia Dworzec Gł. PKP – Hala” (skrajny prawy pas) oraz przed skrzyżowaniem z ul. Władysława IV (od wjazdu do straży pożarnej- skrajny prawy pas).

ul. 10 Lutego:
  • na skrzyżowaniu z ul. Władysława IV w kierunku ul. Podjazd prawym pasem ruchu można jechać  na wprost i w prawo, a lewym pasem tylko w lewo,
  • na skrzyżowaniu z ul. Władysława IV w kierunku ul. Świętojańskiej zostały  wydzielone trzy pasy ruchu: lewym pasem można jechać tylko w lewo, środkowym pasem tylko na wprost, a prawym pasem na wprost i w prawo.
  • na skrzyżowaniu z ul. 3 Maja w kierunku ul. Podjazd lewym  pasem ruchu można jechać tylko w lewo, a prawym pasem tak jak dotychczas tylko na wprost.
 
Zalecany dojazd do centrum:
  • od strony ul. Śląskiej przez węzły Franciszki Cegielskiej i św. Maksymiliana,
  • od strony ul. Janka Wiśniewskiego przez ulice Polską i Chrzanowskiego,
  • od strony al. Zwycięstwa bez zmian przez ul. Władysława IV,
  • samochody ciężarowe (>3,5t) nie będą mogły poruszać się ul. Podjazd. 
 
Informacje o wszystkich aktualnych i kolejnych zmianach będą dostępne na bieżąco na stronie www.gdynia.pl. Prace związane z przebudową skrzyżowania potrwają 45 tygodni.

Tymczasowa organizacja ruchu podczas przebudowy skrzyzowania 10 Lutego - Dworcowa - Podjazd


Zmiana tras linii autobusowych i trolejbusowych

W pierwszym etapie prac (ok. 1 miesiąc):
  • nieczynne będą przystanki Gdynia Dworzec Gł. PKP - Dworcowa 02 / 04. Autobusy będą odjeżdżać z przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 01 przy ul. Wójta Radtkego,
  • autobusy linii 105, 109 i 125 będą kursować w kierunku Obłuża ul. 10 Lutego (jak linia S), nie zajeżdżając w rejon hali targowej i Pl. Konstytucji,
  • trolejbusy linii 326 i 723 będą kursować objazdem - ul. Warszawską,
  • W czasie przebudowy obowiązywać będą zmienione trasy linii: 4A, 4F, 21, 24 (tylko kursy z Grabówka), 29, 102, 103, 105, 109, 125, 137, 140, 147, 150, 160, 172, 182, 190, 204, 326, 723, N20, N30 i N40, a także zmienione zostaną rozkłady jazdy linii 20 i 30. Na większości z w/w linii wprowadzone zostaną tymczasowe rozklady jazdy, głównie z powodu wydłużenia czasu przejazdu - opóźnienie odjazdów z wybranych przystanków do kilku minut.


Linie: 4A, 4F, 103, 137, 140, 147, 150, 160, 172, 182, 190
  • Bez obsługi przystanków Gdynia Dworzec Gł. PKP - Dworcowa 02 / 04.
  • Objazd ul. Wójta Radtkego i Władysława IV, a dla linii: 4F, 103, 172 i 182 ul. Wójta Radtkego, 3 Maja i 10 Lutego), z zatrzymywaniem na przystanku: Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 01 przy ul. Wójta Radtkego.

Linie: 21, 29

Objazd ul. Wójta Radtkego, 3 Maja i 10 Lutego, z zatrzymywaniem na przystanku:
  • Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 03 przy ul. Wójta Radtkego.

 
Linie: 24 (kursy z Grabówka), 326
Objazd ul. Warszawską.
Od przystanku Bpa Okoniewskiego 01 do przystanku Wzgórze Św. Maksymiliana - Kapliczka 02 objazd ul. Morską, Warszawską i Śląską z zatrzymywaniem na przystankach:
  • Gdynia Dworzec Gł. PKP - Wolności 02 przy ul. Warszawskiej,
  • Warszawska 02 przy ul. Warszawskiej,
  • Witomińska 02 przy ul. Warszawskiej,
  • Węzeł Franciszki Cegielskiej 04 przy ul. Śląskiej.

Linia 102
W kierunku pl. Kaszubskiego bez obsługi przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 01.
Od ul. Morskiej objazd ul. Podjazd, 10 Lutego, Władysława IV z zatrzymywaniem na przystanku:
  • 3 Maja 01 przy ul. 10 Lutego.

W kierunku Chyloni bez obsługi przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Dworcowa 04 i bez obsługi dodatkowych przystanków na trasie objazdu wytyczonego ulicami:
  • Wójta Radtkego, 3 Maja, 10 lutego.
Odjazdy z pl. Kaszubskiego będą przyspieszone, w celu zachowania niezmienionego rozkładu jazdy na dalszym odcinku trasy (za objazdem).


Linie: 105, 109, 125
W kierunku Mechelinek, Babich Dołów i Pogórza bez obsługi przystanków:
  • I Urząd Skarbowy 01,
  • Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 02 / 04,
  • Gdynia Dworzec Gł. PKP 03.
  • Od przystanku Armii Krajowej 03 do przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Morska 02 objazd ul. Władysława IV, 10 Lutego, Podjazd i Morską, z zatrzymywaniem na przystanku:
  • 3 Maja 02 przy ul. 10 Lutego.

Linia 204
W kierunku pl. Kaszubskiego i Norwida bez obsługi przystanków Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala 03 / 01.
Od ul. Morskiej objazd ul. Podjazd, 10 Lutego, Władysława IV z zatrzymywaniem na przystanku:
  • 3 Maja 01 przy ul. 10 Lutego.
dalej: w kierunku Placu Kaszubskiego lub krańca Norwida stałą trasą.

W kierunku Działek Leśnych bez obsługi przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Dworcowa 04 i bez obsługi dodatkowych przystanków na trasie objazdu wytyczonego ulicami:
  • Wójta Radtkego, 3 Maja, 10 lutego.

Linia 723
Objazd ul. Warszawską i Świętojańską.
Od przystanku Bpa Okoniewskiego 01 objazd trasą linii 22 do Dworca Gł. PKP (tj. przez Wzgórze Św. Maksymiliana) i dalej do Stoczni Gdynia, z obsługą wszystkich przystanków na trasie objazdu.


Linie N20, N30
Wszystkie przystanki obowiązujące w stałym rozkładzie jazdy będą obsługiwane.
W kierunku Chwarzna, Karwin i Kaczych Buków: od przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Morska 01 do pl. Konstytucji objazd ul. Morską, Podjazd, 10 Lutego, Władysława IV i Jana z Kolna, z zatrzymywaniem na przystanku:
I Urząd Skarbowy 01 przy ul. Władysława IV (na żądanie).


Linia N40
Wszystkie przystanki obowiązujące w stałym rozkładzie jazdy będą obsługiwane.

W kierunku Gdyni Dworca Gł. PKP od przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Morska 01 do pl. Konstytucji objazd ul. Morską, Podjazd, 10 Lutego, Władysława IV i Jana z Kolna, z zatrzymywaniem na przystankach:
3 Maja 01 przy ul. 10 Lutego,
I Urząd Skarbowy 01 przy ul. Władysława IV (na żądanie).


Pozostałe zmiany
W dni powszednie kurs linii 20 o godz. 6:55 z przyst. Morska - Estakada 01 do Dworca Gł. PKP nie będzie wykonywany.
W zamian uruchomiony zostanie kurs linii 30 o godz. 6:45 z przyst. Morska - Estakada 01 do Dworca Gł. PKP.
Nie będą wykonywane następujące kursy linii 28 z przyst. 3 Maja 01 do pętli 3 Maja - Hala:
- o godz. 20:48 w dni powszednie,
- o godz. 21:19 w soboty,
- o godz. 21:04 w niedziele i święta

Kurs linii 700 z pętli Karwiny Tesco o godz. 5:15 we wszystkie dni tygodnia zostanie opóźniony o 5 minut, na godz. 5:20.

Wybrane kursy linii N10 od pętli Gdynia Dworzec Gł. PKP do pętli Kacze Buki zostaną opóźnione o 5 minut, w celu zachowania skomunikowań z linią N20.

Kurs linii N20 od pętli Gdynia Dworzec Gł. PKP do pętli Karwiny Tesco o godz. 4:35 zostanie opóźniony o 5 minut, na godz. 4:40.


fot. Michał Kowalski

  • Zmiana w organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic 10 lutego, Dworcowa, Podjazd, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic 10 lutego, Dworcowa, Podjazd, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic 10 lutego, Dworcowa, Podjazd, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic 10 lutego, Dworcowa, Podjazd, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic 10 lutego, Dworcowa, Podjazd, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. 10 Lutego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Władysława IV, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Wójta Radtkego, fot. Michał Kowalski
  • Zmiana w organizacji ruchu na ul. Wójta Radtkego, fot. Michał Kowalski