Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na Usługę drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdynia: Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2015 r. pod numerem: 86587 - 2015
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77755 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Sportu, ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79810000-5 - usługi drukowania, 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydrukowania wraz z dostawą plakatów, ulotek informacyjnych, czeków, naklejek, informatorów, banerów, papieru firmowego, tablic informacyjnych, regulaminów i innych druków (zwanych dalej łącznie również Drukami), wykonanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu. 3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć: 1) Plakat A2 musi spełniać poniższe parametry: a) format - A2, b) rodzaj papieru - kreda z połyskiem, c) gramatura - min. 150 g/m2, d) wydruk full kolor, jednostronny, e) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść plakatu, f) ilość: 8.000 sztuk (Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilkanaście różnych projektów plakatów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 50 sztuk plakatów), 2) Kartę Parkingową z wykrojnika musi spełniać poniższe parametry: a) wydruk dwustronny, full kolor, b) format- 105 mm x 297 mm, c) rodzaj papieru - kreda mat, d) gramatura papieru - kreda 350 g/m, e) wydruk wykonany z wykrojnika f) ilość: 400 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 3) Wizytówka z wykrojnika musi spełniać poniższe parametry: a) format - 90 x 50 mm, b) gramatura - 350g/m2, c) rodzaj papieru - kreda, d) wydruk dwustronny, full kolor, e) uszlachetnienie - folia mat + lakier UV wybiórczo, f) ilość - 6.000 sztuk (Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilkanaście różnych projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 50 sztuk), 4) Papier firmowy musi spełniać poniższe parametry: a) format - A4, b) rodzaj papieru - papier do drukarek, c) gramatura - min. 80 g/m2, d) wydruk - mat, e) ilość - 3.000 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt w ilości 500 sztuk, 1 projekt w ilości 2.500 sztuk), 5) Dyplom okolicznościowy musi spełniać poniższe parametry: a) format - A4, b) rodzaj papieru - kreda mat, c) gramatura - min. 170 g/m2, d) wydruk jednostronny, full kolor e) ilość - 500 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 6) Roll-up musi spełniać poniższe parametry: a) format - 85 x 200 cm, b) podłoże - Blockout 510g/m2- poliestrowe (PCV) tkanina banerowa, c) wydruk - dwustronny, solwentowy, d) kaseta wykonana z aluminium stanowiąca stabilną podstawę stojaka, stojak beznóżkowy, podstawa przylegająca do podłoża, e) składany z trzech części maszt aluminiowy, f) aluminiowa listwa zatrzaskowa, g) w zestawie elegancka torba transportowa z uchwytami do łatwego przenoszenia, h) ilość - 6 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 2 sztuki), 7) Wolnostojąca ścianka na kółkach musi spełniać poniższe parametry: a) format banneru - 250 x 200 cm, b) podłoże - Blockout 510g/m2- poliestrowe (PCV) tkanina banerowa, c) wydruk - dwustronny, solwentowy, d) baner, usztywniony metalowymi prętami, wsuwany w szczeliny poziomych profili aluminiowych, e) stelaż aluminiowy (2 boki T na kółkach, 2 poziome profile), f) w zestawie elegancka torba transportowa z uchwytami do łatwego przenoszenia, g) ilość - 3 sztuki (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 2 projekty), 8) Kolorowanka musi spełniać poniższe parametry: a) format - 210x210 mm, b) rodzaj papieru - kreda mat 80g, druk czarno-biały, c) okładka 4x4, kreda mat 300 g, folia połysk jednostronnie, d) 12 stron, e) zszywana po środku na 2 zszywki, f) ilość - 5.000 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt), 9) Ulotka Informacyjna 3xA5 musi spełniać poniższe parametry: a) format 3xA5, składane w C, b) rodzaj papieru, kreda mat, c) gramatura - 300g/m2, d) wydruk - full kolor, druk dwustronny, e) prace introligatorskie, bigowanie, f) ilość - 18.000 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 1000 sztuk), 10) Baner musi spełniać poniższe parametry: a) format - 1x2 m, b) gramatura - do 255 g/m2, c) wydruk - pełen kolor wykonany na siatce mesh, z nadrukiem solventowym twardym, d) baner wzmocniony na krawędziach i wyposażony w zakuwane oczka o średnicy 2 cm i w odstępach 25 cm, e) wykonany z tkaniny PCV, lekki i wytrzymały na zginanie, rozciąganie, odporne na działanie warunków atmosferycznych (różnice temperatur, wilgoć) przepuszczalny dla ruchów powietrza (wyeliminowanie efektu żagla podczas wiatru), f) ilość - 80 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 2 projekty, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 20 sztuk), 11) Książeczka Bezpiecznie nad wodą musi spełniać poniższe parametry: a) format 210 x 210 mm, b) objętość do 28 stron, c) papier kreda połysk 200 g/mkw, d) wydruk dwustronny, full kolor, e) zszywana po środku na 2 zszywki, f) ilość - 4.000 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt), 12) Płyta ze spienionego PCV - duża, musi spełniać poniższe parametry: a) format płyty - 250x125 mm, b) rodzaj płyty - płyta z PLEXI PCV do druku, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności, c) mocowanie płyty - na zewnątrz budynku, na elewacji drewnianej, d) grubość płyty - min. 5 mm, e) ilość - 8 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 2 projekty), 13) Naklejka na tablice informacyjne musi spełniać poniższe parametry: a) format - 60cm x 90cm, b) rodzaj papieru - kreda z połyskiem, c) gramatura- min.250 g/m2 d) wydruk - full kolor jednostronnie, e) naklejka - odporna na warunki atmosferyczne, f) ilość - 300 sztuk, (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkanaście różnych projektów), 14) Czek musi spełniać poniższe parametry: a) format A3, b) rodzaj papieru- kreda z połyskiem, c) gramatura-min 150g/m2 d) wydruk- full kolor full kolor jednostronnie, e) ilość - 300 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkanaście różnych projektów), 15) Tablica informacyjna musi spełniać poniższe parametry: a) format płyty 970 x 500 mm, b) rodzaj płyty- płyta PCV do druku, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności, oczkowane po rogach , c) grubość płyty - 3 mm, d) ilość - 50 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkanaście różnych projektów), 16) Wydruk wieloformatowy - na tablice musi spełniać poniższe parametry: a) format 150x 150 cm, b) rodzaj papieru - kreda mat, c) gramatura min. 300/m2 d) wydruk - druk do wyboru mat, e) ilość - 32 sztuki (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkanaście różnych projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 4 sztuki), 17) Opaska reklamowo identyfikacyjna musi spełniać poniższe parametry: a) wymiary 27,5 x 2,5 cm, b) wymiary nadruku 16x 1,8 cm, c) rodzaj materiału - syntetyczny, wodoodporny, odporny na przerwanie, d) zapięcie jednorazowe, uniemożliwiające powtórne założenie, e) kolor opasek- żółte, zielone, czerwone, niebieskie (1.250 sztuk opasek na każdy kolor), f) nadruk w postaci adresu internetowego i logotypu Zamawiającego- granatowy, pomarańczowy i biały, g) ilość - 5.000 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt), 18) Baner - ścianka na scenę musi spełniać poniższe parametry: a) format - 323 cm wys./ 345 cm szer., b) gramatura - do 255 g/m2, c) wydruk - pełen kolor wykonany na siatce mesh, z nadrukiem solventowym twardym, d) baner wzmocniony na krawędziach i wyposażony w zakuwane oczka o średnicy 2 cm i w odstępach 25 cm, e) wykonany z tkaniny PCV, lekki i wytrzymały na zginanie, rozciąganie, odporne na działanie warunków atmosferycznych (różnice temperatur, wilgoć) przepuszczalny dla ruchów powietrza (wyeliminowanie efektu żagla podczas wiatru), f) ilość - 20 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka różnych projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 4 sztuki), 19) Naklejka linia start/meta musi spełniać poniższe parametry: a) format - 1000cm x 30cm, b) rodzaj papieru - kreda z połyskiem, c) gramatura- min.250 g/m2 d) wydruk - full kolor jednostronnie, e) naklejka - odporna na warunki atmosferyczne, e) ilość - 6 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka różnych projektów), 20) Regulamin (Gdynia Arena) musi spełniać poniższe parametry: a) papier 135 g., b) format - wys. 910 mm, szer. 1180mm - ilość: 4 sztuki ( w tym 2 sztuki laminowane), c) format - wys. 610mm, szer. 620 mm - ilość: 4 sztuki, d) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów, 21) Regulamin placu zabaw (Marina) musi spełniać poniższe parametry: a) format 56 cm x76 cm, b) rodzaj papieru - kreda z połyskiem, c) gramatura - min. 250 g/m2 d) wydruk - full kolor jednostronnie, e) naklejki odporne na warunki atmosferyczne, f) ilość - 5 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów), 22) Regulamin kąpielisk musi spełniać poniższe parametry: a) wymiary minimum wys. 1200 mm x szer. 800 mm, b) blacha gięta ocynkowana z zaokrąglonymi krawędziami (na blachę będzie naklejona folia i druk na folii), c) wydruk na foli, z możliwością pisania markerem wodoodpornym (naklejony na blachę), d) w tylnej części blachy (na odwrocie) system umożliwiający mocowanie do słupka, e) ilość - 15 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów), 23) Regulamin (Stadion Miejski) musi spełniać poniższe parametry: a) format płyty 60 cmx 40 cm, b) rodzaj płyty - PLEXI PCV do druku, lekka o dużej sztywności, c) grubość płyty 5 mm, d) ilość - 50 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów), 24) Identyfikator musi spełniać poniższe parametry: a) format - 150 x 100 mm, b) gramatura - 400g/m2, c) rodzaj papieru - kreda, d) wydruk dwustronny, full kolor e) uszlachetnienie - folia mat, f) otwór, na zaczep smyczy, o średnicy 5 mm w górnej części identyfikatora, na środku względem boków identyfikatora, w odległości 10 mm od górnej krawędzi, g) ilość - 600 sztuk (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkanaście różnych projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 50 sztuk), 25) Tablica informacyjna musi spełniać poniższe parametry: a) format płyty - 800x600 mm, b) rodzaj płyty - płyta z PLEXI PCV do druku, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności, c) mocowanie płyty - na zewnątrz budynku, d) grubość płyty - min. 5 mm, e) ilość - 2 sztuki (Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia dwa różne projekty). 4. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy projekt Druków, o których mowa w ust.3 pkt.1-25. Wykonawca na bazie przesłanego przez Zamawiającego projektu wydrukuje i dostarczy Druki. 5. Zamawiający informuje, iż ilości Druków wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie, 2) wydrukowanie i dostarczenie Druków, o których mowa w ust. 3 pkt. 1- 25 realizowane będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia złożonego przez Zamawiającego faksem lub mailem zapotrzebowania; Druki Wykonawca dostarcza bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 7:30 a 15:30, 3) w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanych Druków, Zamawiający postawi Druki do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailowo/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w Drukach, 4) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 2 dni robocze od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą/brakującą partię Druków wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 7:30 a 15:30, 5) wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, przy udziale własnych materiałów, środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi, 7) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Druki na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę Druków. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany przedmiot zamówienia. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii Druków, liczony od daty dostawy poszczególnych partii Druków. 8. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 11. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Agnieszka Łuczak Agencja Reklamowa TOP, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 103514,34
  • Oferta z najniższą ceną: 103514,34 / Oferta z najwyższą ceną: 154755,38
  • Waluta: PLN.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Marek Łucyk
Wprowadził informację: Maciej Zaborski
Ostatnio zmodyfikował: Maciej Zaborski
Data wytworzenia informacji: 12.06.2015
Data udostępnienia informacji: 15.06.2015
Ostatnia aktualizacja: 15.06.2015
Data aktualizacji Czynność Osoba
15.06.2015 13:47 Dodanie informacji Maciej Zaborski