2010
1) Kontrola z dnia 12.02.2010 r. w zakresie sprawdzenia stanu sanitarno - technicznego i higieniczno - sanitarnego", PPIS w Gdyni.
2) Kontrola z dnia 13.04.2010 r. z zakresu stanu sanitarno - technicznego i higieniczno-sanitarnego, PPIS w Gdyni.
3) Kontrola przeprowadzona w dniach 16.04, 19.04, 21.04, 22.04, 23.04.2010 r. w zakresie zasadności dokonania zwrotu oraz prawidłowości rozliczenia podatku od towarów i usług za luty 2010 r., PUS Gdynia.
4) Kontrola przeprowadzona w dniach 09 - 10.06.2010 r. w zakresie zasadności zwrotu oraz prawidłowości rozliczenia podatku od towarów i usług za marzec 2010 r., PUS Gdynia
5) Kontrola przeprowadzona w dniach 26.08, 27.08, 30.08.2010 r. w zakresie zasadności dokonania zwrotu oraz prawidłowości rozliczenia podatku od towarów i usług za czerwiec 2010 r. z uwzględnieniem kwoty z przeniesienia z poprzednich miesięcy, PUS Gdynia.
6) Kontrola z dnia 24.09.2010 r. z zakresu stanu sanitarnego miejsc hotelowych OLIMP, PPIS w Gdyni.
7) Kontrola z dnia 28.09.2010 r. w zakresie instrukcji kancelaryjnej - IRWA, archiwizacji dokumentów, prowadzenia BIP - 2009 rok, Biuro Kontroli UM Gdyni.
8) Kontrola z dnia 11.10.2010 r. w zakresie zasadności zwrotu oraz prawidłowości rozliczenia podatku od towarów i usług wykazanego w deklaracji VAT-7 za sierpień 2010 r., PUS Gdynia.
9) Kontrola z dnia 09.11.2010 r. w zakresie zwrotu oraz rozliczenia podatku od towarów i usług za wrzesień 2010 r., PUS Gdynia.
10) Kontrola z dnia 25.11.2010 r. w zakresie zasadności dokonania zwrotu oraz prawidłowość rozliczania podatku od towarów i usług za październik 2010 r., PUS Gdynia.