Znamy zwycięzcę konkursu na zaprojektowanie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej dla Gdyńskiego Centrum Kultury. Najlepszy okazał się pomysł Wojciecha Janickiego. Konkurs został przeprowadzony w związku z tym, że Centrum Kultury w Gdyni jeszcze w tym roku ma przenieść się do nowej siedziby. Będzie to Konsulat Kultury w Domu Marynarza Szwedzkiego. Wraz z nową siedzibą instytucja ta zyska też nową nazwę – Gdyńskie Centrum Kultury. Dlatego konieczne było stworzenie nowego logo i systemu identyfikacji wizualnej. Według koncepcji ma on nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury.Zwycięzca otrzyma nagrodę główną – 15 tysięcy złotych (brutto). Pozostali uczestnicy II etapu konkursu: Beton Marta Rowińska, Robert Król, Paulo Freitas/Flatland Design oraz Olga Cirocka dostaną nagrody w wysokości 1500 zł (brutto). Opublikowano: 17.05.2018 15:16 Autor: Karolina Szypelt (k.szypelt@gdynia.pl)